Bonjour la communauté !
Alors que nous avons dit au revoir à 2023 avec un concours exclusif de fin d'année disponible uniquement pour certains clients pour exprimer notre gratitude pour avoir partagé une autre année avec nous, il est maintenant ...
Hey Community,
As we said goodbye to 2023 with an exclusive year-end contest tailored for select customers to express our gratitude for sharing another year with us, it is now time to congratulate the winner of a $1,000 Amazon.ca Gift Card.
N...
Allô Communauté,
Tout devient épique avec la 5G de Rogers et la gamme Galaxy S24. Réserver le vôtre en le pré-commandant sur rogers.com.
Que vous soyez un client qui cherche à rehausser son ancien appareil, un nouvel arrivant au Canada qui ch...
Hey Community,
Elevate to epic with Rogers 5G and the new Galaxy S24 series. Secure yours by pre-ordering on rogers.com.
Whether you are a customer who’s looking to upgrade their legacy device, a newcomer to Canada looking for easier ways to ...
Salut !
Bienvenue au Canada et dans notre groupe ! Que ce soit votre première visite ou que vous ayez déjà exploré notre communauté, on aimerait en savoir plus sur vous.
Prenez un moment pour nous parler de vous. Qu'est-ce qui vous plaît ? Avez-v...
Hi @Pauly @OLDYELLR @57 @-G-
There's a known bug with the notification icon, in which it keeps showing the max amount of notifications you have (up to 25). Our platform vendor (Khoros) is aware and they're working on it! Hoping for a fix soon.
As for myself you could say that I am a seasonal gamer. I usually game more in the fall and winter. Now that the leaves are falling, I will get back into some titles that I have been putting on hold. The problem is that I have now too many titles wai...