Bonjour @micheloyer,Merci beaucoup de votre publication et d'avoir apporté ceci à notre attention. Après avoir contacté le numéro fourni, nous avons été en mesure de joindre la boutique, nous vous suggérons donc de tester de nouveau. Vous pouvez éga...
Bonjour @Yvan1234,
Merci de votre publication et bienvenue au sein de la communauté Rogers!
Je peux certainement comprendre que vous désirez modifier votre messagerie vocale afin que cette dernière soit configurée dans la langue de votre choix.
C...
Hello @apete25,
Thank you for your post and welcome to the Community.
I can understand your concerns in regards to your recent interaction with our customer service. We certainly want to take a closer look and review the available options t...
@JPlouffe, thank you for your post and welcome to the Community!
Hello JPlouffe, @chomyn and @os3rules, we are sorry to hear you've been experiencing reduced speeds, we'd love to take a closer look at the situation with you, please send us a PM @Co...
Hello @Malijavaid,
Thank you for your reply.
We're sorry to hear that you've been going through a lot lately, we would love to review all the available options with you regarding the cancellation of your wireless service.
Please send us ...