Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

Need Help?

That's what we're here for! The goal of the Rogers Community is to help you find answers on everything Rogers. Can't find what you're looking for? Just ask!
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Reply
I'm a Trusted Advisor
Posts: 31,997

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

Hello @ragu13

Lmao it's not that heavy Smiley Tongue i like it though! She let me play with the demo before processing mine!


Thanks! Smiley Happy. Lol Awwww maybe one day but honestly I do this for u guys Smiley Happy
I Plan to Stick Around
Posts: 68

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

My number jumped from 0 out of 30 to 0 out of 32 now.

 

I don't get what's going on.

Highlighted
I Plan to Stick Around
Posts: 56

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

I hope everyone reads these all back when they have there phones and realizes how insane it all was haha
I Plan to Stick Around
Posts: 125

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

It is actually not inferior it gives me everything i need Smiley Happy And good if you can wait then we shouldn't see any more complaining about status then ? Smiley Wink Smiley Tongue ZING BAZINGA Smiley Tongue LOL thats great @Meowmix !! Smiley Happy heard someone at eaton center dropped his Smiley Tongue hahaha but it was okay Smiley Tongue I am bringing bubble wrap with me until i have a case on it Smiley Happy
This phone will be extra nice for me since it will cost me nothing out of pocket to upgrade Smiley Happy Thank you Rogers! Smiley Happy
I Plan to Stick Around
Posts: 155

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

Hoping you would say that...already paid enough for mine

 

hahahahaha

I've Been Here Awhile
Posts: 2

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

Mine has also moved on the business side from initially 0 out of 114 to 0 out of 32. What is particularly annoying is that I was number 33. 

 

I might try to go to rogers store since 6S is not the phone in major demand

I'm a Trusted Advisor
Posts: 31,997

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

Hello @ir44

You can try and see!

I'm a Trusted Advisor
Posts: 31,997

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

Hello @mattc1989

Haha really? Glad mine is still in the box and gonna use it at home! Haha. Awww very nice! Glad to hear that Smiley Happy
I Plan to Stick Around
Posts: 147

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

Has anyone who's reservation shipped last night had theirs hit their store yet?

I'm a Trusted Advisor
Posts: 31,997

Re: Apple iPhone 6S & 6S Plus Questions / Reservation numbers!.

Hello @jrfox87

Most will start going to the stores now. Mine didn't arrive until 2pm lol