Hey communauté,
Le nom du nouveau champion des poids coq de l’UFC, Sean O’Malley, est sur toutes les lèvres depuis qu’il a dérobé la ceinture d'Aljamain Sterling. Le 9 mars au Kaseya Center de Miami en Floride, “Suga” Sean sera mis à rude épreuve l...
Hey Community,
Newly crowned UFC bantamweight champion Sean O’Malley has been the talk of the sports world since he took the belt from Aljamain Sterling. But on March 9 at Kaseya Center in Miami, Florida, “Suga” Sean will face a tough challenge in ...
Hey Community,
Are you ready? One of the most dominant champions in the UFC today returns to face another elite contender, as Alexander Volkanovski travels from his home in Australia to defend his featherweight crown against Spain's Ilia Topuria in...
Hey Community,
Fresh from one of 2023's most impressive performances, Sean Strickland will defend his UFC middleweight title for the first time on January 20, as he travels to Toronto's Scotiabank Arena to battle South African slugger Dricus Du Ple...
How does Advanced Security help protect my data and devices?
When enabled, Advanced Security in Ignite HomeConnect continuously monitors your home network to automatically block suspicious activity and inform you of potential security concerns...
Good day @stephenchester,
Welcome to the Rogers Community and thank you for your post!
We surely want to help you verify the status of your phone order. To confirm, was it for a new activation or a hardware upgrade?
If the order you placed wen...
Bonjour @Utilisateur5674,
Bienvenue à la communauté Rogers! Il nous ferait plaisir de vous aider à comprendre ce qui en est de votre réparation d'appareil.
Pour se faire, nous aurions besoin de plus d'information. Avez-vous fait affaire avec une ...
Bonjour @Morin29,
Merci de vous être joint à la communauté Rogers et merci de votre publication.
Je suis navrée d'apprendre que l'offre que vous aviez reçu en succursale n'a pas été honorée.
Avez-vous tenté de visiter le magasin en question pou...
Good evening @ZacharyR,
Thank you for bringing this up to our attention! I am sincerely sorry to learn about your experience.
Please don't hesitate to notify us if you still need help with regards to this situation. We would like the opportunity...
Bonjour @Cadavez,
Merci de votre rétroaction. Je suis navrée d'apprendre que le temps d'attente pour parler avec un conseiller de notre équipe de relation à la clientèle était plus long qu'à la normale.
J'espère que vous avez pu obtenir l'assista...